כיצד לבחור חברה לבניית אתרים
הגולש הוא קצר סבלנות.

כחברה מובילה בתחום בניית אתרים, אנחנו יודעים שרוב הגולשים מחליטים בתוך 10 שניות, האם להישאר באתר שלך או לנטוש אותו. לכן האתר שלך חייב לשכנע את הגולש באופן מיידי שכדאי לו להישאר, מכיוון שרק כאן הוא יימצא את המידע העדכני והרלוונטי אותו הוא מחפש.

נשמע פשוט? אולי, אם אתה מומחה לבניית אתרים... אולם רוב בעלי האתרים שאינם מנוסים, מבצעים טעויות קריטיות במבנה דף הבית שלהם, מנסים להראות את הכול, למכור הכול ולסנוור את הגולש עם פעלולי גרפיקה מרהיבים שברוב המקרים גורמים לנטישת הגולשים קצרי הסבלנות.

מה הקשר בין עיצוב אתר והיקף המכירות בו?

לעיצוב ממשק המשתמש של האתר (GUI-  Graphical User Interface)  חשיבות רבה יותר מעיצוב יצירתי, מצבעוניות בולטת ומגימיקים גרפיים שונים. עיצוב האתר חייב להיות ממוקד במטרה: שיווק.

לפי מחקר של גרטנר גרופ, אתרי אינטרנט מאבדים יותר מ- 50% מהיקפי המכירות הפוטנציאלים, מפני שהגולשים פשוט לא מצליחים לנווט בהצלחה למוצר או לשרות שחיפשו!  לכן, אם האתר שלך אינו ידידותי למשתמש, עיצוב יצירתי לא יעזור. יש להשקיע את כל המאמצים בהבאת הגולשים לאתר וכשהם כבר שם, לאפשר להם לנווט בקלות לעבר המידע או המוצר אותו הם מחפשים.

 

כיצד תבחר חברה לבניית אתרים?
 

1. בדוק מי האנשים שמאחורי החברה

רבים מבוני אתרים המפרסמים את שירותיהם ברשת הם חברה של איש אחד, שלעיתים אף מעביר את ביצוע העבודה לספקי משנה כך שהאתר החדש שלך תלוי באנשים שלא אתה בחרת ואינך מכיר את רמת המקצועיות והמהימנות שלהם. לכן, אל תתרשם מאתר המציג פעילות עסקית ענפה, אנשי עסקים לוחצים ידיים, גורדי שחקים ואייפדים דקיקים... עשה עסקים רק עם חברה אמיתית שזה תחום התמחותה ואינה מסתתרת תחת זהות בדויה.

2. דרוש ניסיון מוכח

האם למי שפנית אליו יש ניסיון אמיתי בתחום השיווק באינטרנט? חברה לבניית אתרים עם ניסיון מוכח תהיה יעילה יותר ותניב לך רווחים גדולים יותר. במהלך שנות פעילותנו נתקלנו לא מעט פעמים בלקוחות ששילמו הון למעצב אתרים או למתכנת מוכשר, אך גילו מאוחר מידי כי אין מדובר בחברה לבניית אתרים והאתר היקר בו השקיעו, פשוט לא מביא תוצאות.

3. האם הסנדלר הולך יחף?

כאשר לבוני האתר שלך יש בעלות על מיזמי אינטרנט מצליחים, זה מעלה את הסיכוי שלך להצליח. בדוק האם לספק הבונה לך את האתר, יש אתרים באמצעותם הצליח לשווק בהצלחה מוצרים או שירותים שונים.

מניסיוננו, גם באינטרנט אין חכם כבעל ניסיון. רק חברה לבניית אתרים או בעלי מקצוע שעברו בעצמם מסלול של כישלונות והצלחות בעולם האינטרנט, יכולים לספק לך מידע רב ולחסוך לך כסף וזמן.

 

- האם אתם בעלי אתר שאינו מפיק את מלוא פוטנציאל העסק שלכם?
 

- האם אתם רוצים לבנות אתר חדש ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?

- האם אתם מנהלי קיבוץ/ישוב קהילתי ומעוניינים לייעל ולשפר תהליכים?


1 מתוך 10 פונים בטופס זה יזכה בשעת ייעוץ מקצועית בשווי 450 ₪
שלח