10 טיפים לקידום אורגני
אתם ודאי כבר יודעים שמיקום גבוה בתצאות החיפוש של גוגל יכול לחשוף את העסק שלכם לאלפי לקוחות חדשים ולהגדיל משמעותית את ההכנסות ולכן רכזנו עבורכם 10 טיפים שייסייעו גם לאתר שלכם לטפס בסולם תוצאות החיפוש של גוגל... אז יאללה לעבודה – תקראו, תהנו והכי חשוב תיישמו !
 
טיפ מספר 1 >>> מה רלבנטי לגולש?
 
לפני הכל - מחקר מילות חיפוש. ייתכן מאוד שהגולשים (כלומר הלקוחות הפוטנציאלים שלכם) אינם משתמשים במונח המקצועי והמדוייק ביותר כאשר הם מחפשים בגוגל את השירות או המוצר שלכם. ולכן חשוב שנכיר את ביטויי החיפוש בהם משתמשים הגולשים ונתאים את המבנה והתוכן באתר שלנו לביטויים האלה.
 
מחקר מילות חיפוש יעיל ניתן לעשות בכלי מילות החיפוש של גוגל: https://adwords.google.co.il/o/KeywordTool
כלי זה יספק לכם רשימה של ביטויי חיפוש מתוכם תוכלו לבחור ולהתמקד ב 3-5 ביטויים המתאימים לכם ביותר.
 
טיפ מספר 2  >>> תוכן, תוכן ועוד תוכן.
 
עבור מנועי החיפוש תוכן הוא המלך, המלכה, הנסיך והנסיכה... בהסתמך על תוצאות מחקר מילות החיפוש שערכתם הכינו עבור כל אחד מהביטויים תכנים איכותיים ומקוריים באורך של 500 מילה לפחות. ניתן כמובן (ואם אפשר אפילו עדיף...) לפתוח קטגוריית מאמרים המכילה את מילת החיפוש ולהכניס אליה מספר מאמרים בנושא.
 
טיפ מספר 3  >>> אל תשכחו את המטה טגס...
 
המטה טגס הם שדות הכותרת, התיאור ומילות החיפוש שיש לעדכן בכל דף ודף. כשמעדכנים מטה טגס חשוב לשלב ביטוי חיפוש שבאמת רלבנטים לדף הספציפי.
 
טיפ מספר 4  >>> השתמשו בתפריטים.
 
התפריטים באתר שלכם הם לא רק אמצעי ניווט יעיל עבור הגולשים, אלא גם אזור נדל"ן אסטרטגי מבחינת מנועי החיפוש. שלבו בתפריטים ביטויי חיפוש ואל תבזבזו אזור נדל"ן יוקרתי על ביטויי כללי כמו "מאמרים".
 
טיפ מספר 5  >>> צרו עוגנים.
 
יצרתם תכנים שממוקדים לביטוי החיפוש – נהדר! הקדשתם לביטויים מקום של כבוד בתפריט העליון – מצויין! עכשיו סרקו את האתר שלכם, סביר להניח שתמצאו אזורי טקסט שבהם מופיע ביטוי החיפוש – סמנו את הביטוי וצרו גם ממנו קישור לתוכן החדש.
 
טיפ מספר 6  >>> עכבישים אוהבים טקסטים.
 
הכוונה כמובן לעכבישים של מנועי החיפוש שמתרוצצים ברשת ומחפשים תכנים. העכבישים האלה יודעים לקרוא טקסטים, אבל מצגות יפות של פלאש – ממש לא מדברות אליהם...
קחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את מבנה האתר שלכם ודאגו שיהיה לכם מקום לטקסטים.
 
טיפ מספר 7  >>> עבודה נכונה ולאורך זמן
 
שמרו על פעילות עיקבית של עדכון תכנים באתר. גוגל אוהב תוכן רענן ונותן עדיפות לאתרים שמתחדשים על בסיס קבוע ולכן מומלץ לעדכן את האתר לפחות פעם בשבוע (וכל המרבה הרי זה משובח..).
 
טיפ מספר 8 >>> קישורים נכנסים
 
קישורים בתוך האתר זה חשוב, אבל בשביל ביטויי חיפוש תחרותיים תזדקקו גם לקישורים נכנסים מאתרים חיצוניים ועדיף שהאתרים האלו יהיו איכותיים ורלבנטים לתחום שלכם. איך עושים את זה?
יש הרבה דרכים, הנה כמה אפשרויות: צרו קשר עם בלוגרים מובילים והציעו להכין עבורם מאמר אורח בתמורה לקרדיט (קישור חזרה לאתר שלכם), הכנסו לפורומים השתלבו בשיחה ואם יש לכם תשובה טובה לשאלה שעולה בפורום צרו מאמר קצר בנושא והפנו לשם את השואלים, הרשמו לאינדקסים, צרו בתוך האתר שלכם תכנים איכותיים ורלבנטים וייתכן מאוד שאתרים אחרים יתחילו לייצר הפניות לאתר שלכם.
 
טיפ מספר 9  >>> רשתות חברתיות
 
פתחו חשבונות ברשתות חברתיות וצרו הפניות (קישורים לאתר שלכם). כמו כן, שלבו בתוך האתר שלכם את כפתורי השיתוף של הרשתות החברתיות, כל לחיצה לשיתוף מייצרת למעשה קישור נכנס לאתר שלכם.
 
טיפ מספר 10  >>> מעקב
 
יצאתם לדרך התחלתם בעבודה – כל הכבוד! לאחר כ 3-6 חודשי עבודה עצרו לבדוק את ההתקדמות שלכם. חשוב שיהיה לכם כלי יעיל כמו גוגל אנליטקס לבדיקת נתוני סטטיסטיקות באתר, כך תוכלו לדעת מהם הנקודות החזקות שלכם, מהיכן גולשים מגיעים ואיזה מילות חיפוש מביאות לכם תנועה לאתר. מומלץ גם לבצע מחקר חדש של מילות חיפוש – הגולשים ומנועי החיפוש הם יצורים דינאמיים וייתכן מאוד שהנתונים השתנו ושיש ביטויים חדשים שכדאי להתמקד בהם.

ולסיום נתון קטן שייתן לכם פוש להבין שאתם בדרך הנכונה – ההחזר על ההשקעה (ROI) במדיום האינטרנטי הוא ההחזר הגבוה ביותר שקיים היום בעולם השיווק.
- האם אתם בעלי אתר שאינו מפיק את מלוא פוטנציאל העסק שלכם?
 

- האם אתם רוצים לבנות אתר חדש ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?

- האם אתם מנהלי קיבוץ/ישוב קהילתי ומעוניינים לייעל ולשפר תהליכים?


1 מתוך 10 פונים בטופס זה יזכה בשעת ייעוץ מקצועית בשווי 450 ₪
שלח