ייעוץ CRM
ייעוץ CRM
CRM - Customer relationship management
 
המשאב היקר ביותר לכל ארגון ועסק הוא מאגר הלקוחות שלו! לכן ניתן להעריך כי מערכת CRM היא אחת ההשקעות הנבונות ביותר לעסק וארגון המעונין בצמיחה והרחבת מעגל הלקוחות.

תהליך בחירת פתרון CRM והטמעתו בארגון דורשת מיומנות וידע עדכני בטכנולוגיות ומגמות בעולם בתחום גיוס ושימור לקוחות. לכן, העסקת מומחה CRM מהווה צעד חשוב עבור כל עסק או ארגון גדול.

יועץ CRM מקצועי ומנוסה יכול לנתח את הצרכים של העסק או הארגון ולעזור לך לבנות פתרון CRM שיסייע לך:
  • לבנות תהליך מכירה אופטימלי המשלב תהליכים מובנים אוטומטים (Automated sales process), תהליכים אלו יקצרו את תהליך המכירה וישפרו את יחסי ההמרה ותזרים המזומנים של העסק.
  • לשפר את שירות הלקוחות ולבנות נאמנות של הלקוחות לשרות או המוצר.
  • להגדיל את מחזור המכירות ע"י תכנון נכון וטיפול בלקוחות קיימים ובהפניות של לקוחות פוטנציאלים.
יועץ CRM ילמד קודם להכיר את הארגון והצרכים המיוחדים שלו וילווה את כל השלבים של הטמעת המערכת:
  1. ניתוח צרכים לכל סוגי הפעילות של הארגון מול הלקוחות (מכירות, תמיכה, תלונות ושירות צרכנים, ניהול טכנאים ועוד)
  2. גיבוש מדיניות ניהול קשרי לקוחות
  3. התאמה של הטכנולוגיות הקיימות לאסטרטגיית ה- CRM שגובשה בתאום עם הלקוח.
  4. הגדרות תפקיד והדרכות למוקדנים ולאנשי המכירות שהם למעשה "הפנים" של הארגון מול הלקוחות.
  5. הצבת יעדים 
אסטרטגייה יעילה לניהול קשרי לקוחות בשילוב של טכנולוגיה מתקדמת שמגבה אותה - מניבה תוצאות!
 
  מעוניינים להתרשם מפרוייקטים קודמים? לחצו כאן. 
 
 
לגיבוש אסטרטגייה ושילוב מוצלח של מערכת CRM – צור קשר עם בי אינטראקטיב וקבע פגישת הכרות עם אחד מהמומחים שלנו.  
 
- האם אתם בעלי אתר שאינו מפיק את מלוא פוטנציאל העסק שלכם?
 

- האם אתם רוצים לבנות אתר חדש ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם?

- האם אתם מנהלי קיבוץ/ישוב קהילתי ומעוניינים לייעל ולשפר תהליכים?


1 מתוך 10 פונים בטופס זה יזכה בשעת ייעוץ מקצועית בשווי 450 ₪
שלח